قیمت تاور کرین

خرید و فروش و اجاره تاور کرین

 

 

 

تاور کرین‌ها انواع مختلف با تناژ متفاوت دارند که وزن آن متناسب با نیاز پروژه توسط کارشناسان ساخت و ساز انتخاب می‌شود.در این مقاله به بررسی قیمت تاورکرین و انواع آن می‌پردازیم.

قیمت تاور کرین از حدود 700 میلیون تا 10 میلیاد تومان، بسته به نوع برند و مدل و تناژ مناسب با پروژه متغییر است.با انتخاب بهترین و مناسب‌ترین تاورکرین نسبت به پروژه،می‌توانید تا حد قابل توجهی هزینه‌های پروژه را کاهش داد.

یکی از مهمترین عوامل برای اجاره و خرید تاورکرین، قیمت تاور کرین است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

برای انتخاب تاورکرین مناسب با پروژه، مشاوره و استعلام قیمت تاورکرین می‌توانید با کارشناسان حرفه ای گروه پارسینا کرین تماس بگیرید.

انواع تناژ تاور کرین

قیمت تاور کرین

تاور کرین‌ها تناژ مختلفی دارند که قیمت آنها بسته به وزن قابل حمل آن متفاوت است.

تناژ تاورکرین‌ها به شرح زیر است:

  • تاور کرین 1.5 تن

  • تاور کرین 2 تن

  • تاور کرین 3 تن

  • تاور کرین 4 تن

  • تاور کرین 6 تن

  • تاور کرین 8 تن

  • تاور کرین 10 تن

  • تاور کرین 12 تن

  • تاور کرین 16 تن

  • تاور کرین 20 تن

  • تاور کرین 25 تن

مشاهده تناژ تاورکرین

 

 

کاربردی‌ترین تاورکرین‌ها از 3 تا 12 تن است.البته که وزن‌های بالاتر نیز برای پروژه‌های بزرگتر قابل استفاده هستند که در پروژه‌های ساخت و ساز امروز بسیار رایج و پر استفاده شده است.

با گذشت زمان و پیشرفت علم، تاورکرین باعث رشد، کاهش هزینه و افزایش سرعت پروژه شده است.چرا که در گذشته برای جابجایی مصالح ساختمانی و ماشین آلات و تجهیزات، از قوای انسانی و حیوات بارکش مثل اسب و الاغ استفاده میشد که زمان بسیاری را صرف جابجایی اجسام می‌کردند.

یکی دیگر از عوامل مهم در قیمت گذاری تاورکرین، برند آن است که معروف‌ترین و معتبر‌ترین آنها پتن فرانسه و لیپیهر آلمان است.

برندهای زیادی برای تاور کرین وجود دارد که در ادامه به تعدادی از آنها اشاره می‌گردد.

برندهای تاور کرین و آسانسورهای کارگاهی

قیمت تاور کرین
در اینجا دو دسته کارفرما وجود دارد. دسته اول افرادی که دایما چندین پروژه همزمان دارند. برای این کارفرمایان اجاره تاورکرین مقرون بصرفه و اقتصادی نیست و اقدام به خرید تاور کرین می‌کنند.

دسته دوم افرادی هستند که یک یا نهایتا دو پروژه را می‌توانند مدیریت کنند و گاهی نیز ممکن است پروژه‌ای نداشته باشند.خرید تاورکرین برای این کارفرمایان اصلا بصرفه نیست.چرا که علاوه بر جابجایی، باید هزینه زیادی را نیز صرف نگهداری آن کنند.این کارفرمایان تاورکرین را اجاره می‌کنند و اجاره تاور کرین برای آنها اقتصادی‌تر است.

همانطور که قبل‌تر گفته شد قیمت خرید و فروش تاورکرین از حدود 700 میلیون تا 10 میلیارد تومان بسته به تناژ و برند آن می‌تواند متغییر باشد.

همچنین قیمت اجاره تاور کرین نیز می‌تواند بالا باشد که آن هم به عوامل زیادی همچون بیمه، هزینه جابجایی، ارتقای دستگاه‌های قدیمی و سایر موارد بستگی دارد و بهترین روش برای پیدا کردن تاورکرین مناسب پروژه با قیمت بسیار خوب و اقتصادی، انجام مشاوره با کارشناسان حرفه‌ای و باتجربه می‌باشد که تیم پارسینا کرین با بکارگیری متخصصین کاربلد و دوره دیده آماده خدمت رسانی به مشتریان و کارفرمایان عزیز می‌باشد.

جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید و فروش و اجاره تاور کرین و استعلام قیمت با کارشناسان ما تماس بگیرید:

شماره تماس: 09124648831

واتساپ WhatsApp

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست